onsdag 24. februar 2010

Sketch Saturday #91




Here is my entry for this weeks sketch on "Sketch Saturday". I have flipped the sketch.I have painted "Miss Anya Love" from Greeting Farm with distress ink from Tim Holtz. Papers are from Kaiser Kraft, and the borderpunch I have used is from Martha Stewart. Thanks for watching!
Her er min deltagelse i nok en utfordringsblogg. Jeg har snudd på skissen ( som du finner her).Jeg har malt "Miss Anya Love" fra Greeting Farm med distress fra Tim Holtz. Arkene er fra Kaiser Kraft og Bord punchen er fra Martha Stewart.

5 kommentarer:

  1. FY FLATE!! Det er fantastisk og nydelig ♥♥♥

    SvarSlett
  2. For et flott kort, og om mulig er det faktisk enda flottere på "ånkli".
    Synes du er så flink jeg.
    Takk for en super helg, har kosa meg skvatt som Nina sier :)
    Klem Grethe

    SvarSlett
  3. Det var veldig hyggelig å høre..... det har jeg og:-)
    Stooooor klem
    (bedre bilder kommer)

    SvarSlett
  4. Det er lekkert det kortet der. Du lager jo bare så masse superlekkert. Takk for kose dager. Klem

    SvarSlett
  5. Wow for et nydelig kort du har laget her! Herlige farger og lekkert pyntet. Gjennomført på alle sider, fantastisk!!!
    Ha en fin kveld!
    Klem Guro

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.