mandag 3. mai 2010

Quixotic-challenge #23






This is my entry for the Quixotic-challenge blog
The task was: Use distressing techniques on your card/project, and so I did:-)

I have used papers from Crate Paper and Prima Marketing, I love theese new collections. I have used Martha Stewart punch ( butterfly) and spellbinders label. The edges are distressed with Tim Holtz Distress ink forest Moss, and of course I have used glimmermist on the butterflies and roses..

/ Dette er mitt bidrag tilQuixotic-challenge bloggen denne uken.
Oppgaven var : Bruk distressing teknikker på kortet/prosjektet, og det har jeg gjort:-)

Jeg har brukt papir fra Crate Paper og Prima Marketing, Jeg elsker de nye kolleksjonene.Jeg hr brukt Martha Stewart punch ( sommerfugl) og spellbinders label. Kantene er distresset med Tim Holtz Distress ink forest Moss, og selvfølgelig har jeg brukt glimmermist på sommerfuglen og rosene.

3 kommentarer:

  1. Hvis jeg konfirmerer meg en gang til, får jeg ett sånt vannvittig nydelig kort da? Jeg sitter her og bare sukker og akker jeg altså, for det her er bare fantastisk vakkert ♥♥♥

    Klem fra Nina.

    SvarSlett
  2. gorgeous!! I Love the real vintage look! Hugs Juls

    SvarSlett
  3. Wow your card is stunning! I just love all the pretty details!
    Thanks for joining us at QP this week!
    Hugs Judy x

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.